Leveringsinformatie i.v.m. Coronavirus

Beste klant,
In verband met de huidige omstandigheden vragen wij u de volgende informatie in acht te nemen met betrekking tot onze levertijden en pakketleveringen:
Vanaf nu bezorgt DPD alleen nog maar contactloos. Dit betekent dat de bezorger aanbelt en op minstens twee meter afstand staat. Als de ontvanger de deur opendoet, informeert de bezorger hem over de contactloze levering en legt het pakket neer. Als naam van de ontvanger voert de bezorger de letters "C19" en de plaats van afgifte in zijn MDE-apparaat in en ondertekent vervolgens met zijn eigen afkorting. De handtekening van de ontvanger is niet vereist.
Om onnodige retourzendingen te voorkomen, vragen wij u om u bij DPD te registreren en de voortgang van uw pakket via de DPD-website of de DPD-app in de gaten te houden, zodat u de geplande levering niet mist of een alternatieve leveringsoptie kunt regelen.
Als de huidige pakketvolumes blijven toenemen, kunnen regionale knelpunten en vertragingen bij de bezorging helaas niet worden uitgesloten.
Bovendien treft het huidige wereldwijde aanbestedingsprobleem helaas ook ons ten dele. Wij vragen om uw begrip als sommige artikelen niet onmiddellijk beschikbaar zijn.
Onze inkopers werken op volle toeren om de knelpunten in de levering op te vangen, zodat wij u ons gebruikelijke hoge leveringsniveau weer kunnen garanderen.
Desondanks kunnen er vertragingen zijn in de verzending, onze excuses op voorhand.
Indien u vragen heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantendienst via telefoon: 03- 2343613 of mail naar info@opitec.be
Dank u voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Het OPITEC - Team
Beste klant,
In verband met de huidige omstandigheden vragen wij u de volgende informatie in acht te nemen met betrekking tot onze levertijden en pakketleveringen:
Vanaf nu bezorgt DPD alleen nog maar contactloos. Dit betekent dat de bezorger aanbelt en op minstens twee meter afstand staat. Als de ontvanger de deur opendoet, informeert de bezorger hem over de contactloze levering en legt het pakket neer. Als naam van de ontvanger voert de bezorger de letters "C19" en de plaats van afgifte in zijn MDE-apparaat in en ondertekent vervolgens met zijn eigen afkorting. De handtekening van de ontvanger is niet vereist.
Om onnodige retourzendingen te voorkomen, vragen wij u om u bij DPD te registreren en de voortgang van uw pakket via de DPD-website of de DPD-app in de gaten te houden, zodat u de geplande levering niet mist of een alternatieve leveringsoptie kunt regelen.
Als de huidige pakketvolumes blijven toenemen, kunnen regionale knelpunten en vertragingen bij de bezorging helaas niet worden uitgesloten.
Bovendien treft het huidige wereldwijde aanbestedingsprobleem helaas ook ons ten dele. Wij vragen om uw begrip als sommige artikelen niet onmiddellijk beschikbaar zijn.
Onze inkopers werken op volle toeren om de knelpunten in de levering op te vangen, zodat wij u ons gebruikelijke hoge leveringsniveau weer kunnen garanderen.
Desondanks kunnen er vertragingen zijn in de verzending, onze excuses op voorhand.
Indien u vragen heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantendienst via telefoon: 03- 2343613 of mail naar info@opitec.be
Dank u voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Het OPITEC - Team